Klantenservice

Hieronder staan alle antwoorden op de meest gestelde vragen. Staat uw antwoord er niet bij? Neem dan contact met ons op.

Bestellen & Betalen

Bij Containerverlener.nl vinden we veilig winkelen belangrijk. Daarom hebben we onze beschermd met de modernste en beste technieken en kiezen we ervoor om alleen veilige betaalmethodes te gebruiken.

Betalen met ideal

iDEAL is naadloos geïntegreerd met de online bankomgevingen van de 10 grootste Nederlandse consumentenbanken. Klanten van deze banken kunnen gebruikmaken van de online bankproducten om betalingen te voldoen. Deelnemende banken zijn ABN AMRO, ASN Bank, bunq, Handelsbanken, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank en Van Lanschot Bankiers.

Factuur

Voor onze zakelijke klanten bieden wij de mogelijkheid om te betalen op factuur. Indien u hiervoor kiest, ontvangt u de factuur bij levering van de container. Wij verzoeken u vriendelijk om het verschuldigde bedrag binnen 14 dagen na ontvangst van de factuur te voldoen. Voor vragen of verdere informatie kunt u contact met ons opnemen via telefoon of e-mail.

Bestelling wijzigen

Heb je per abuis een verkeerd artikel besteld, of wil je bijvoorbeeld het afleveradres van de bestelling wijzigen? Geen probleem, als de container nog niet verzonden is kunnen we het nog voor je aanpassen. Als je al een verzendbevestiging hebt ontvangen is de container al te ver verwerkt om het nog te kunnen aanpassen, maar uiteraard helpen we je dan ook nog graag!

Annuleren

Wil je een betaalde bestelling annuleren? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op, zodat we de container tijdig kunnen annuleren en storten wij binnen elke werkdagen het geld terug.

Als je bestelling al onderweg is worden er transport kosten in rekening gebracht, Als de container wel is ontvangen kun je het via de normale ophaal procedure aan ons doorgeven. Het aankoopbedrag min de transportkosten (66,55 euro inclusief BTW) storten we dan binnen enkele werkdagen na ontvangst van je retourzending weer aan je terug.

Retouren / Herroepingsrecht

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u de dienst heeft gekocht. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht.

Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken. Gevolgen van de herroeping Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug.

Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. U bent alleen gehouden de eventuele abonnementskosten te betalen voor de dienst tot het moment van ontbinding.

Advies bij aankoop

Heb je advies nodig om een juiste keuze te maken? Kan u gebruik maken van onze contact mogelijkheden. Op deze manier proberen we iedereen te helpen, voor het kiezen van de juiste container en afvalstroom.

Heb je een klacht of opmerking over:

De afwikkeling van je bestelling of levertijd van een product.

Het functioneren van je aankoop.

Het ontbreken van een handleiding of accessoires.

De service of klantvriendelijkheid van onze medewerkers.

Onze website of iets geheel anders.

Stuur dan een e-mail naar: info@containerverlener.nl of kijk op de website van de geschillencommisie www.sgc.nl voor meer informatie.

Wij zullen deze binnen 1 werkdag beantwoorden. 

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Bezorgen & Ophalen

Tijdens het bestellen kunt u de datum aangeven wanneer u de container geleverd wilt hebben. U hoeft niet thuis te zijn tijdens het afleveren. Wij moeten uiteraard wel weten waar de container kan komen te staan. Bent u niet thuis tijdens de levering? Neem dan contact met ons op om de plaats van de container te bespreken.

Standaard kunt u de container 4 weken gebruiken. Bent u klaar met het vullen of kunnen wij de container op komen halen? Geef dit dan hier aan ons door.

Op de containerverlener kan je alleen betalen met Ideal.

 

Mocht je alleen via een andere methode kunnen betalen, neem dan contact met ons op.

Bij de containerverlener hechten we veel waarde aan de feedback van onze klanten. Daarom werken we samen met Feedbackcompany, een onafhankelijke derde partij, om ervoor te zorgen dat onze klanten hun ervaringen kunnen delen en dat wij deze kunnen gebruiken om onze dienstverlening te verbeteren.

Hoe werkt het?

Als je bij ons een aankoop doet, een dienst afneemt of een handelservaring opdoet, krijg je de mogelijkheid om een review achter te laten via Feedbackcompany. Deze reviews worden door Feedbackcompany gecontroleerd en geverifieerd, om ervoor te zorgen dat alleen klanten die daadwerkelijk ervaring hebben met onze dienstverlening, een review kunnen plaatsen. Zo zorgen we ervoor dat de reviews echt zijn en dat we een betrouwbaar beeld krijgen van de ervaringen van onze klanten.

Hoe kan je meer informatie vinden?

Wil je meer weten over hoe Feedbackcompany werkt en hoe zij de reviews controleren? Bezoek dan hun website via de volgende hyperlink: feedbackcompany. Daar vind je meer informatie over het reviewbeleid en hoe zij ervoor zorgen dat de reviews betrouwbaar zijn.

Wij hopen dat je op deze manier een beter beeld hebt gekregen van hoe wij omgaan met reviews en hoe we ervoor zorgen dat deze betrouwbaar zijn. Heb je nog vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact met ons op. Wij staan altijd voor je klaar.

Toch nog vragen?

Heeft u toch nog vragen? Neem dan contact op met 0527 681 556 of vul het onderstaande formulier in. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.